tisdag 31 mars 2009

Trött och ledsen!

Varför måste det va så upp och ner hela tiden!! Ena dagen glad och sen kraschar jag rakt ner! Som idag! Hela dagen har sugit skit ärligt talat!! Jag har ont i mage, huvud och själ!
Nyss började jag gråta för att jag inte hittade min laddare till mobilen....
Jag har lust att bara gå rak ut i en stooor skog och gömma mig ett tag från allt!
Jag mår inge bra här hemma alls.. Det är såå stökigt och rörigt och vi kommer ingenstans med de där jä-la renoveringarna! Melwin har en gnällvecka igen å det gör inte min vardag lättare!
Micke jobbar 7-16 och kommer hem och vill ta det lungt och äta mat!
Mat som jag måste laga annars blir det bara köttfärssås hela veckan lång!
Jag vet att jag gnäller men jag måste få göra det just nu............................................................

1 kommentar:

  1. Kom ihåg att du kan ringa mig om du vill ha hjälp med Winnie under tiden som du typ lagar mat, tvättar eller vad det nu är.. Jag finns ju här.. <3

    SvaraRadera