torsdag 19 mars 2009

Ett bra första intryck?

Träffade min nya granne för första gången tidigare idag! Jag hade just kört ut Melwin på trappan för att sen göra mig iordning själv för en promenix. Då ser jag henne (Maritess) vinka glatt på deras uppfart! Jag tänker nej nej inte nu... men hon kommer då ingående på gården och frågar om hon får titta på Melwin! Självklart får hon det, men jag ville inte att hon skulle se mig på nära håll just idag!! Jag har just tonat håret så det sitter toning kvar i hela pannan plus att jag just tokgnussat på min näsa för att få bort flagor!! Den var alltså tokröd!! Jag såg inte klok ut.. haha Men hon var jättesöt och sa grattis och försökte fråga lite frågor, hon kommer från filippinerna? och håller nu på att lära sig svenska.
Men som sagt, jag gjorde nog ett fiiint första intryck! haha

1 kommentar:

  1. haha, härligt! :) men jag tror att hon är rätt gullig, verkar iallafall så i skolan.. :)

    SvaraRadera