onsdag 4 mars 2009

Min stora kille!


Vi var på bvc idag! Han väger nu 8190 och är 69 lång! Mammas stora kille!

Han följer sina kurvor så fint!

Sen gick vi till Kristina på Swebank och öppnade ett sparande till guldklimpen.

Vi kommer få det tufft ekonomiskt nu när Micke har blivit varslad, men ett sparande till Melwin är ett måste för oss! Mina föräldrar sparde till mig och när jag sen blev 18 så hade jag en skön summa att tex ta körkort för, nått jag fortfarande inte gjort ,men de gick till mycket annat av nytta!

Usch nu fick jag ångest över att jag inte har körkort!!! haha Måste snyta mig i pungen(Mickes uttryck) och ta det där skitkortet! Är ju snart pensionär ju!

Nä nu måste jag göra nått vettigt. Melwin sover på altanen så det är nu jag har min chans att hinna nått! Oao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar