onsdag 18 mars 2009

Trött mamma!


Melwin är verkligen inte i balans just nu!! Varje eftermiddag/kväll är en kamp innan det är dax att sova! Jag känner mig sååå ensam och trött just nu..
Han bara gnäller å gnäller INGENTING är bra! De där glada minerna blir det bara längre mellan!!
Jag får inte ens en chans att äta.. får kasta i mig maten varje kväll och sen får jag ont i magen!
Jag kan inte ens lägga honom på golvet en stund, då börjar han gråta! och jag menar verkligen GRÅTA!

När mamma å pappa var här var han lugn å glad för då höll de på med honom hela tiden!!Det funkar inte när det bara är jag!!

Jag funderar på om det är nya tänder på g,men det syns inget än så jag vet inte vad jag ska tänka!

Jag vill inte va en sån där mamma som plockar upp honom så fort han piper och gnäller lite! Jag vill inta att han ska bli mer mammig än nödvändigt.. men jag orkar inte va så stark som jag borde när jag är ensam å trött!

2 kommentarer:

  1. förstår dig så väl, dante blir bara värre och värre. när jimmy gick idag och stängde dörren började dante gallskrika. då ville jag ge upp.

    håll ut gumman.
    bärsjalen på ryggen och maten i mun?

    kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack Stina! Jag behövde den kommentaren! :)

    SvaraRadera