fredag 13 mars 2009

Om jag hade massa pengar!

# skulle jag ringa efter snickare som kunde fixa vårt matsalsrum

# skulle jag köpa nya kläder

# skulle jag köpa ny mobil till min sambo

# skulle jag köpa en ny superkamera till Anneli, för jag tror hon var tvungen att sälja sin! Å hon är så duktig på att fotografera! :) Å sen kan hon ta kort på min son åt mig!!

# skulle jag bjuda min familj på en trevlig resa någonstans!

# skulle jag spara för framtida bruk!

# skulle jag ge till forskning för bla diabetes, hjärtsjukdomar, cancer mm

# gifta mig utan att behöva tänka på kostnader!!!

# slippa oroa mig för att Micke har blivit varslad!

# spara massor till Melwin!

# ha en brakfest för ALLA mina vänner!! :)

oj va mycket jag skulle göra......

1 kommentar:

  1. Men hur himla söt och go får man bli. Kraaaaam
    Jag har visserligen min kamera kvar, men behöver alltid uppdatera ;)

    SvaraRadera