onsdag 18 mars 2009

Kamomillte!

Sitter nu med en kopp te i handen och bara stirrar på tvn, men jag ser typ inte vad det är jag kollar på... Är så trött!
Melwin sover men jag har redan sprungit upp 2 ggr för att trösta honom och stoppa in nappen!
Pratade med Micke nyss och jag tror han hörde på mig att jag var nära bristningsgränsen för han sa att han skulle ta Melwini natt.
Tack älskling!

Om Winni inte lugnar sig snart så ska jag höra med Stina om vi inte ska skicka våra just nu missnöjda pojkar på ett sluta-gnäll-å-säg-vad-du-vill-läger!
Finns det nå sånt?

2 kommentarer:

  1. Du är inte lika "elak" som mig..
    Finns det inget som duger, nehej, men skrik då..
    Jag har inga problem med att lägga Benny i sängen och låta han skrika där..
    Han har numera lärt sig detta, och brukar ge sig ganska omgående när han kommer in i sovrummet..
    Elak eller inte - effektivt var ordet.. =)

    SvaraRadera
  2. haha! jag ska googla!
    efter den här natten vill jag lägga ut dante på tradera, tror du man får det?

    SvaraRadera