torsdag 5 mars 2009

Bröllopsmässa!

Jag skulle ha följt med Stina på bröllopsmässa i Hallsta i morrn, men nu har de fått kräsjuka! :( I alla fall Melwins bästis Dante! Stackars liten!
Melwins andra bästis Melina har oxå varit kräksjuk.. Jag ska nog va glad att Winni klarade sig så bra när jag och Micke var sjuka tidigare!
Jag lovar att ge en miljon kr till den som hittar ett vaccin mot denna vidriga sjukdom!

Micke ska va ledig i morrn och leka familj med mig och Winni! :) Mycket trevligt! Vi kanske ska ta en liten tur ner på samhället och kika på mässan.. Sen ska jag hämta ut örondroppar till mina kliande öron!! haha. Fick skäll av min läkare för att jag kliar med topps. Hon sa att man skulle bara peta så långt in i örat som man når med armbågen! hahaha
Så alla öronpetare därute sluta med det!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar