fredag 20 mars 2009

I see dead people!


Trots att natten som vanligt varit Melwin-knölig så mår jag rätt bra idag! Kanske för att det är fredag och helgen är här!?
Melwin sover som vanligt ute och jag har dammsugit och torkat några fönster, det är ju bra om man kan se ut lite i alla fall! :)
Jag älskar att det är vår, men f-n va irriterande det är med grus överallt!!!!
Att vi dessutom måste dra vagnen genom huset för att komma ut på altanen gör ju inte saken bättre.. Men det struntar jag i bara Winni får sova gott en stund!

Funderar på om Winni ser spöken!? Hans kusin Clara har gjort det sen hon var liten..
Igår låg han och lixom försökte ta på nått ovanför honom. nått som inte var där!?
Han hade samma blick som han har när man håller nån grej över honom!
Jag hoppas det var min svägerska som var här och kollade till honom!:)

(på bilden ser det ut som om ha ser värsta spöket, men det är bara jag! haha)

1 kommentar: