måndag 2 mars 2009

pruttdag!

Har en pruttdag idag, alltså ingen bra dag! Jag känner mig lite nere och det känns som om min kropp är lite ur balans! Var till läkaren idag för att kolla upp min mage som har gjort ont nu i en vecka.. är lite orolig att det ska va nått med gallan! Hela min familj på mammas sida har problem med den och jag vill "ta" det i tid!
Fick ta massa prover som jag nu inväntar svar på.

Melwin är oxå i obalans! Hans första tand kom upp i helgen men jag funderar om allt hans strul verkligen beror på tanden! Han är inte så nöjd å glad som han brukar vara på dagarna! :( Det är så jobbigt att få hjälp av nån tycker jag. Bvc ger inga bra svar och på läkarstationen vill de inte svara heller, de rekomenderar bvc osv!
Men vi ska till bvc på onsdag och hoppas på bra svar denna gången i alla fall!
Nu ska jag byta blöja på min son å så ska han få lite mos! :)

1 kommentar:

  1. Ja! Det var tanden som spökade!? :) Vilken tand var det? Sjukt roligt! :) Puss!

    SvaraRadera