söndag 15 mars 2009

Jaha..

Då var denna helg oxå förbi! Guud va tiden går fort! Melwin är snart 5 månader lixom.. Tycker det känns som igår när jag låg där och fick honom urlyft ur magen! :)
Nu håller han på att inviga hoppgungan vi lånat av moster! Tror det blir en hit!

Själv har jag varit på ljusparty.. skulle inte handla nått meeeeeen det blev en ljushållare i form av en groda! ooups!

Jag har oxå råkat klicka hem lite varor från halens.. Tror jag drabbades av samma syndrom som du Stina!! haha

Förlåt Anneli att jag skrämde dig genom att inte blogga tidigare idag!! haha
Oao!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas du blev informerad om att ljusbehållarna är avsedda för deras egna ljus, och kan spricka sönder, t.o.m explodera om du använder andra ljus..
    Detta då andra ljus blir mycket varmare än vad Partylite ljusen blir..

    SvaraRadera
  2. haha, hoppsan! :D

    SvaraRadera