söndag 1 mars 2009

Glad att jag bor i Sverige!

Fick mens igår! Fattar inte varför min kropp inte kunde vänta lite till med att sätta igång igen! Tror inte jag vill ha ett barn till just nu så då behöver jag inte va fertil heller! haha
Men jag ska inte gnälla! Inte efter att ha sett en dokumentär om en amerikansk kvinna som provade på att leva i afrika nånstans, mitt ute i ingenstans! De hade inget vatten på flera månader så när de hade mens så satt de sig under en filt och tände en eld under den, och lät röken "rena" underlivet! Nice!
När amerikanskan visade en tampong för dem så fattade de ingenting! Sen sa de att de skulle aldrig få använda nått sånt för männen i byn! De var de som bestämde allt!Så kvinnorna fick helt enkelt bara låta det rinna!
Så va glad att ni bor i Sverige brudar!
jippi för OB!

1 kommentar:

  1. fy faaaan!!!
    haha! good hygiene!

    själv har man haft mens i två veckor imorgon. jävla pstav....

    SvaraRadera