onsdag 21 oktober 2009

Snott av Anneli..

TEMA: LÖÖÖÖÖV !


1. Berätta om din första kärlek?


Jag var 16 och trodde han var den STORA kärleken! Åh visst var den stor, för det var ju den första! Han finns fortfarande kvar i mitt liv i ett hörn som vän. Å kanske skulle vi bara ha varit det från början... :)






2. Vad är kärlek för dig?


Kärlek är det jag upplever nu med min sambo! Jag kan inte sätta ord på den känslan! Den är trygg och varm och jag hoppas den stannar för alltid!




3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?


Det finns flera saker som passar in här! För det är lika romantiskt när micke ger mig choklad när jag har pms, som när han friade till mig mitt ute i Norrlands djupa skogar..




4. Hur ser ditt drömbröllop ut?


Säger jag inte.. för jag hoppas det blir som en "dröm" nästa sommar ju!




5. Är du kär nu?


Ja det är jag! Absolut! Men det krävs jobb för att hålla ihop i vått och torrt! Det är inte alltid en dans på rosor! :) Man måste ha en stark grund att stå på när det stormar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar