tisdag 27 oktober 2009

mitt sk liv!?

Har haft sällskap i sängen i natt! Tätt ihop på min sänghalva låg vi hela natten och försökte sova mellan hostattackerna! Min son och jag! Såå jobbigt å snorigt men ändå såå mysigt! Vi vaknade, jag hade fått ont i halsen! Vi gick upp, jag fick mens!
Melwin var ledsen efter vällingen, jag fick huvudvärk!
Vi sov en stund till tillsammans!
Vi vaknade och gosade en stund! Hittade inte tv-dosan! Melwin fick mat! Jag skulle äta mat, Melwin började bajsade! Jag försökte äta i den underbara doften, åh tänker att jag äter tills han är klar!
Jag ser att bajset är påväg ner för hans ben!!!!!
Jag plockar upp honom och springer upp för trappan.. Melwin gallskriker!! Jag ställer honom i duschen.. Melwin GALLSKRIKER!! Jag torkar Melwin och vi gosar! Micke kommer hem! han får torka bajs på mattan! Jag får äta kall mat!
Hittar fortfarande inte tv-dosan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar