måndag 5 oktober 2009

Måndag hela jävla dan..

Vaknade med smärta i hela kroppen plus att en jävla ångest infann sig på en sekund!Ville inte gå upp.. ville inte att det skulle va måndag.. ville inte att Micke skulle åka till jobbet! Denna helg har varit så mysig och kul! Den gick för fort!

Men jag pallrade mig upp efter en skärp-dig-slapp från min son! Sen tog jag tag i denna pruttdag! Lagade mat och diskade å sen la jag Melwin ute i vagnen. När han somnat tog jag en spade å grävde ner en jäkla massa vårlökar i trädgården.. grävde å grävde men ändå har jag kvar! Ska dela ut dem till andra trädgårdar tror jag! :)
Har även lite scillor mm som ska ner i gräsmattan men de tar jag nån annan dag!

Nu sitter jag å väntar på att min son ska vakna så vi kan äta mellis ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar