torsdag 22 oktober 2009

Energigivare?

Emma och Melina kom över och lekte med oss idag.. De kom 16 och gick hem 21.45! :)
Åh det har gått såå bra med min tandiskille heeeela dagen! Undrar vad det är med den där lilla sötisfröken Melina som gör alla andra barn så pigga och glada? Hon har sån inverkan på Dante oxå vet jag :)! Melwin har bara varit lite smågnällig när han blev trött! Jag har kunnat sitta i fåtöljen hela tiden utan att han gråtit konstant!
Åh jag har pratat så emmas öron nästan ramlade av.. (det var samma med stinas öron igår!) haha! Men det är såå skönt att snacka "tjejsnack"!

Tack brudar för idag!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sussa.. i morrn ska vi bara fredagsmysa, men sen på lördag ska vi in till stan å handla på ikea, hm, barnens hus, biltema, byggmax och ev jula! Jag ska få handla!!!!! Wohoo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar