fredag 9 oktober 2009

ok, men bara ok!

Har varit en ok dag! Fast det är nått med Melwin!? Han är sådär scitzognällig igen! Han är gnällig å ledsen ena stunden för att sen vara busig och glad i nästa! Å då sitter jag där och fattar ingenting!! Skitjobbigt för jag vill veta vad som händer och vad som är fel! Där har vi det där jä-la kontrollbehovet igen!

Känner att jag verkligen inte passar att va mamma just nu! Jag är TRÖTT hela tiden och har lust att skita i allt! Hemmet förfaller å jag lika så! ÄR fetare än någonsin och löser detta med att tröstäta! Bra va!?
Jag har ont i lederna och jag har problem mde magen IGEN! Har kollat den hundra gånger snart! Jag har ofta ont i huvudet och ont i nacken! Mina naglar delar på sig och jag tappar hår! Låter som att jag är dödssjuk! haha! Såå synd om mig!!!

Gnäll gnäll! Toppenkul inlägg!

Jag orkade inte se på när Micke spelade dataspel idag (som vanligt numera) så jag sa bara nä nu skiter jag i det här, å så la jag mig och vilade! Trodde han skulle fatta! men han satt där han satt även när jag kom upp igen! its a wonderfull life!

Det som räddade denna dag, var att Melwin i alla fall var i kalasform på kvällen och hela familjen tokbusade i soffan! :) hans lilla skratt får mitt hjärta att ta extraslag!

Jag önskade att jag orkade va en sån mamma han behöver just nu! en som orkar hur mycket som helst! Han går ju igenom nått just nu och då kan han ju inte ha enn trött å gnällig mamma! Men hur ska man klara att va en toppen mamma jämt?
Kan man det?

1 kommentar:

  1. åh gummsan!
    önskar jag kunde göra nåt!
    vad kan jag göra?
    jag har extrasäng, kom och bo med mig! :D

    SvaraRadera