måndag 12 oktober 2009

såhär var min dag idag..

Efter att ha sovit 4 timmar väcktes jag av min son kl 8. (jag hade ischias hela natten) Han ville gå upp, jag ville sova! Han rev ner allt från sängbordet på min sida, jag ville sova! Han rev ner allt på sängbordet på Mickes sida, jag ville sova! Han började grina av uttråkning, vi gick upp!
Vi åt frukost tittade på lilla prinsessan på svt! Melwin blev gnällig. Vi sov en timme ihop. Melwin vaknade från vilan och ville gå upp, jag ville sova!
Vi gick upp och lekte med klossar en stund!
Melwin fick mat!
Jag försökte kissa samtidigt som jag gav katten vatten i handfatet och stoppade Melwin från att riva ner ALLT toapapper på golvet!
Jag åt lunch!
Micke kom hem! Pojkarna busade på golvet!
Vi tittade på Fåret Shaun! hi hi! såå bra ju!
Jag pratade med Stina en snabbis! :)
Jimmy ringde och bjöd med killarna på prommenix!
Jag böt blöja på Melwin.. som kröp iväg utan blöja! Melwin kissade på golvet!
Killarna gick ut på prommenix!
Jag facebookade!
Jag pratade med Anneli :)
Jag lagade mat!
Micke å jag klippte Melwin, Melwin stortjöt!
Killarna badade å nu ska jag hoppa in i duschen!
The end!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar