onsdag 14 oktober 2009

I natt...

Kl 04 natten som var så satt jag på toa och funderade på världsligheter! Vad gjorde jag upp då undrar ni? Jo min son hade väckt mig och så kunde jag inte somna om, för min mage ville tala om att den inte uppskattade min skål med chokladpudding som jag ätit på kvällen!!! Så där satt jag med sk rännskita!

När jag satt där så kom en liten silverfisk springande! Jag tycker om dem, de är så söta och stressiga! Jag såg på den lilla varelsen å tänkte att vad hade han att va stressad över! Det var ju mitt i natten och han hittade säkert nått gott att äta i vårt skitiga badrum!! Å den äter ju inte sånt den får rännskita av heller misstänker jag! Så jag sa helt enkelt åt den att lugna ner sig lite!!
Den lyssnade inte utan stressade vidare och försvann under mattan.

Då slog det mig!! På sista tiden har tre silverfiskar dött en grym död inne i vår badrumslampa!! Tänk om den lilla, som nu sprang på golvet , typ var ensamstående nu och var tvungen att fixa alla sysslor å så själv! Stackare!

2 kommentarer:

  1. HAHA! du är rolig du gumman!

    SvaraRadera
  2. Ler som bara 17, fan vad rolig du är, vilka roliga/skumma tankar! ;-) Såna som typ alla har, men ingen vågar erkänna. Du är grym!!

    SvaraRadera