torsdag 29 oktober 2009

Grattis min älskade son!

Jag kan inte förstå att det gått ett helt år! Ett delvis tufft år, men även ett underbart år! :) Att få se dig växa upp är den största gåvan jag fått!

Du är nu ett helt år gammal och detta kan jag skriva om dig just nu:

* du är söt
* underbar
* ENVIS
* dramatisk
* busig
* gnällig
* glad
* pappig

* du kan gå
* du kan ställa dig upp utan stöd
* du kan säga mamma, pappa, ssse (kisse), pa(lampa),titta och där
* du har 8 tänder men just nu är minst 4 till på väg, så du mår inte så bra! :(
* du tycker om att va med andra barn
* du gillar inte när vi säger "nej" utan blir då jättearg!
* du älskar mormor och morfar, men är lite mer morfars kille
* du sover oroligt på nätterna och vaknar lite då och då
* du äter bra och gillar det mesta

Du är nästan 80cm lång och väger 12 kilo

Det finns så mycket att skriva märker jag, men jag ger mig nu :)
Grattis mitt älskade barn! du är mitt allt! Mamma älskar dig!

1 kommentar: