torsdag 28 januari 2010

Världens bästa jag!!

Jag är fan duktig just nu! Ja så är det faktiskt! Saker jag är stolt över är saker andra gör utan att ens tänka på det... men det struntar jag i! :) Här är varför jag är så bra:
  1. Jag storstädade hela övervåningen i Söndags (det var kaos däruppe!)
  2. Jag har varit ensam med Melwin typ varje dag, hela dagen.. för Micke jobbar så konstigt! Åh vi har  haft det så mysigt vi två!
  3. Jag har dammsugit å städat lite varje dag denna veckan!
  4. Jag har haft mat å matlåda klar till Micke varje kväll när han kommer hem. (och disken i diskmaskinen)
  5. Jag har varit glad och hittat på något varje dag även om jag varit trött!
  6. Jag har inte fuskat med "bantningen" (bara en bulle med Johanna)
  7. Har inte druckit nån Cola!
  8. Har inte tröstätit nått alls!!!!
  9. Jag har gått ner 3 kilo!!

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat!! :) Du vet väl att du är fantastisk?!

    SvaraRadera
  2. Hejja du Marie !!!!
    Va härligt att höra sånna saker.
    Och det är så coolt att du säger dte om dig själv.
    Jätte bra !!!!

    SvaraRadera
  3. Åh så duktig du är.
    Jag fortsätter ha dålig karaktär jag, i dag var jag sååå trött så det fick bli en chokladkaka och lite glass, haha!

    Önskade jag hade din motivation...

    SvaraRadera
  4. You go girl!! Kämpa på gumman, du är kanon duktig som har tagit tag i både huset och vikten. :)

    SvaraRadera
  5. Härligt gumman! Rätta takter det här!
    Det gäller att rida ut den värsta sockerstormen så ska du se att det kommer bli ännu bättre och lättare snart! Här är en bra sida: annajdjacobsson.wordpress.com

    kram

    SvaraRadera