måndag 18 januari 2010

Suck!

Tårar rinner ner för mina kinder.. vet inte om jag är mest arg eller ledsen! men jag är både och!
Den här veckan har varit skitjobbig!!!!!!! Pms och en barn med feber! Melwin har INTE mått bra och har gnällt dygnet runt. Jag har sovit max 3 timmar per natt och Micke har jobbat natt och kommit hem kl 7 och se sovit till 14.30 för att sen åka till jobbet igen kl 17!
Så nu var jag sååå glad över att Micke skulle va ledig i 7 dagar! Guud va mycket jag ville gör nu! Äntligen skulle jag få köra igång allt jag planerat i huvudet! Saker som kräver att man är barnfri! Å Micke satt å sa så snällt att NU skulle jag få göra saker utan dem å bara vara Marie! Underbart! Meeeeeeeen!

Nu sitter jag här med supermens, huvudvärk och väntar på att Micke ska komma hem från affären. Han är å handlar Nezeril mm till Winni som blivit förkyld å snorig! Sen ska Micke åka å jobba natt!! För hans chef ringde nyss å erbjöd övertid!!!!! Jaaaa! säger Micke jag ska BARA FRÅGA SAMBON FÖRST! Som om jag har nått att säga till om! För det handlar ju om PENGAR!!! Pengar som det i alla fall kommer gnällas om när räkningar ska betalas! Pengar som inte kommer göra oss lyckligare!!

Så redan dag 1 sket sig mina planer! Idag hade jag tänkt fixa sovrummet som är såå stökigt å oharmoniskt så det knappt går att sova där inne! Jag hade tänkt göra vårt hem finare! Men för Micke spelar det väl ingen roll hur det ser ut här hemma! Han är ju aldrig här!!!!

3 kommentarer:

  1. Lider med dig våännen. Hoppas att det ordnar sig för er med allt och att lillen blir frisk.
    Önskar att det fanns nåt jag kunde göra för dig när du mår så dåligt.

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. men fy gumman!
    usch vad tråkigt!
    säg till micke att han får vabba en dag, så du hinner återhämta dig. han är ju ändå förkyld nu (som att inte allt annat räckte liksom).

    det kan han väl göra? eller säga ifrån att han inte kan mer övertid denna vecka?
    som du säger, pengar är inte allt i alla lägen. man måste vårda varandra också. och nu orkar du inte mer. försök säga det till honom.

    många kramar!

    SvaraRadera
  3. å kära hjärtat då.. =( säg till om du vill ha thé-sällskap nån kväll, då kommer jag och slår ihjäl några timmar med dig.. <3

    SvaraRadera