onsdag 13 januari 2010

Feber och efterlysning...

Min son har fått feber.. han är inte sjuk förövrigt så vi får väll se vad som händer.. Kan va...... TÄNDER!! Hahaha!

Sitter nu och saknar Micke (och cola)!! Han jobbar natt! :( Det suger! Försöker planera vårt bröllop men kommer bara på mer saker som måste fixas! haha! Så nu undrar jag om någon därute vet hur jag ska fixa:

  1. ett vitt partytält som rymmer ca 30 pers. (gärna "avlångt")
  2. vita stolar eller bänkar till tältet (de behöver inte va lika)
  3. en fin bil att åka en tur i efter vigseln. en gammal Ford Mustang eller liknande!
Jag har kollat in alla firmor som hyr ut tält mm men de är SKITDYRA!

Nu ska jag gå och lägga mig hos min son och försöka sussa!


2 kommentarer:

  1. Hej.... provad ringa men inge svar som vanligt.. men i alla fall ..... har kollat lite snabbt bara


    tält ca 800 kr har ni för evigt sedan och alla kommande fester http://www.rusta.se/partytalt_3x6m_p60951080.html

    alternativ till det skulle väl vara en segelduk

    http://www.viivilla.se/altan-och-uterum/satt-segel-pa-altanen.aspx

    kan se riktigt snyggt ut

    bänkar är det väl bara bygga själv kostar ett par hundra lappar att köpa materal

    bil kan ni ju alltid fråga pappa om hans cadylack är klar eller nåt såndat

    SvaraRadera
  2. HEj! Vi köpte ett party-tält utan väggar (går att köpa väggar till) till vår vigsel. Den som ni satt under. Inte så dyra typ på rusta... :) går att sätta ihop 2... Bara ett tips. Kram på dig! /Sanna

    SvaraRadera