tisdag 19 januari 2010

Spöken?

Jag har länge funderat på om vi har "besökare" här hemma! Visst har jag känt nått ibland men min största anledning är att Melwin är så orolig på nätterna.. och ibland ser han vettskrämd ut när man kommer in till honom.. Visst så kan ju alla barn agera men ändå..Jag vet hur hans ena kusin "led" av sin förmåga att se personer från andra sidan!
Så nu har vi kontaktat en man som bla har gett mig healing och akupunktur.. han kan det här med "spöken" och har "rensat" hus tidigare.. bla hos Melwins kusin!
Han kunde redan över telefonen tala om att vi har 3 st här hemma!! Så nu vill jag verkligen att han kommer hit snart och fixar till det! Huu lixom!


4 kommentarer:

  1. Läskigt....men samtidigt lite coolt. Men det är ju lätt för mig att säga :-/
    Hoppas att det löser sig.

    SvaraRadera
  2. huu läskigt... Jag skulle vara så rädd om jag visste att jag hade hembesökt.

    SvaraRadera
  3. Vem har du haft kontakt med?!?
    Tycker sånt här är sååå jäkla intressant..
    Senast hörde jag våran "gäst" gå på övervåningen..
    Även Tony (Mr Non Believer) hörde det..
    Han t.o.m frågade vad J. gjorde hemma då.. =)
    Men här hemma har vi bara de friendly one..
    Hoppas det löser sig för er..
    Och tänk om alla natt-beskymmer försvinner efter hans besök..
    Gissar att du då kommer att ångra att du inte gjort det tidigare.. =)

    SvaraRadera
  4. Va kul att du hittade till min blogg :)
    Läskigt med spöken, ibland har jag också tänkt på det där, jag får liksom lite rysningar i ryggen ibland när jag nattat Elias utan anledning.
    Hmmm, skulle kanske ha hit en sån där som skrämmer bort spöken vi med.

    Kram kram!

    SvaraRadera