söndag 24 januari 2010

Schopp sa det!

Denna helg bara försvann! I fredags var det tjejfest hos Emma.. Kanonkväll som slutade med ett Emmas granne bankade på dörren och bad oss sluta spela så hög musik å inte skrika så mycket! Hela huset skakade enligt honom.. oups!
Lördagen förvann utan större spänning.. vilket var skönt det oxå!

Å idag tog Micke med sig Melwin till Surahammar å hälsade på Faster Monica och hennes familj. Jag stannade hemma och tog tag i operation-feng-shui igen! Å jäklar va mycket jag fick gjort när jag var ensam hemma! Städade både gästrummet och sovrummet! Låter kanske inte så jobbigt... men tro mig om ni sett att skit som var inskuffat överallt så skulle ni förstå vilken förändring det blev!

Börjar känna mig riktigt spänd på morgondagen nu! Det kommer ju hit ett "medium" som ska kolla läget i vårt hus! Jag känner att det finns nått här, men frågan är ju vad, vilka och varför?

Nu kom Micke ner med Winni!! Han vägrar sova! Han blev övertrött hos faster och somnade 15 min i bilen påväg hem! Inte bra! Nu är hela han upp och ner.. kul kul! :(
Ska gå och göra te nu tror jag! Har huvudvärk och lääääääängtar efter godis och cola! Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar