fredag 1 januari 2010

Juldagen 09

Micke och jag pussade vår älskling hejdå i Norberg (Melwin vinkade glatt) och åkte hem till Hallsta.. Vi snabbstädade och hade just satt oss med varsin öl när första gästerna kom.. Totalt kom det 12 personer på festen.. Det vart en kanonkväll! Jag älskar mina vänner..
Jag hade ju skrivit en "öppen" inbjudan på fejjan .. så från början såg det ut som att det skulle komma ännu fler personer.. Men 12 var ett bra antal i vårt lilla hus, haha!
Vid 22.30 kom första taxin som skulle föra oss till En trappa upp.. men  taxi nr 2 kom inte!!
Så jag, Micke, Jimmy, Stina och Nitja fick fixa skjuts själva.. vi kom till samhället kl 23.30!! Efter att ha stått  i kön hur länge som helst och insett att kön bara blir bredare å bredare istället för kortare så gav alla uton Nitja upp..
Jag, M ,S och J hamnade i vår soffa igen med varm chokladglögg och en dååålig skräckis! Men det var såå mysigt så det gjorde inget att vi kom in! (fast jag ville ju leka längre med de som kom in!!)

Jag infogar några bilder från festen.. Är det någon som inte vill ha sin bild med så hojta!! Jag tar bort den på en gång då! :)














2 kommentarer:

  1. typiskt juldan, alltid får man vända i kön... önskar vi hade kunnat vara där men det får bli nästa gång :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för en kul kväll! Synd att ni inte kom in... Ha det gott! /S

    SvaraRadera