tisdag 26 januari 2010

Trött å lugn..

Jag går runt och känner efter om jag märker nå förändringar här hemma! haha!
Än så länge känner jag mig lite avslagen! Vill bara ta det lungt å så! Jag kände dock störst förändringar i sängen! När jag la mig så kändes det lite som om jag låg i kvicksand.. jag sjönk lixom ner så skönt.. sen började det hetta i händerna å fötterna på mig trotts att det var kallt i rummet! Jag somnade inte direkt men jag låg heller inte å vred å vände som jag brukar!
Melwin sov från 23 till 03.30 utan att vakna men blev sen ledsen å fick komma upp till mig. Han grät å gnällde till ca 04 sen sov han till 9..(lite orolig var han till å från).. så vi får se om hans mönster kommer ändras längre fram!
Men vårt hus känns lugnare! :)

1 kommentar:

  1. vad härligt, hoppas på mer förändring snart.
    en kompis undrar vad mediet tar normalt för att checka av ett hus. hon var intresserad!

    SvaraRadera