lördag 18 juli 2009

Zzzzzz

kl är 00:37 och jag ska försöka sova! Ligger i gästsängen.. Melwin och Micke är i "vanliga"sovrummet.. Melwin är sjuk igen pga tänderna.. han hade en febertopp på 39.7 idag och han var helt slut, men ändå försökte han le och klappa händerna när jag sjöng för honom. Jag är helt slut jag med.. jag somnade 2 igår och gick upp med honom kl6 igen.. han var så hängig att jag inte ville släppa honom ifrån mig, så han sov på mig nere i soffan!
Mitt hjärtegryn!! Jag vill kunna trolla så du slipper detta nu! Det börjar kännas som ett dåligt skämt!
Men nu ska jag i alla fall gör ett sovförsök så jag kan ta över i morgon bitti så Micke får sova! Tack gode gud för att han är arbetslös just nu så vi kan va två!

Åh nu fick jag "stirr" på skärmen.. är nog liite trött! Kommer inte på nått mer att skriva så nu skiter jag i det här! Natti natti nu åker öronpropparna i!!

1 kommentar:

  1. Öronproppar är helt underbart. Så skönt att man kan plugga in dem nrä man vekligen vill sova och stänga ute alla störande ljud. Själv så sover jag oftast med öronproppar för att det är så skönt.

    SvaraRadera