torsdag 30 juli 2009

Nu är allt som det ska..

Nu är Melwin hemma igen!! :) Min sötis!! Tyvärr blev han lite överumplad av att komma hem.. han var ledsen i bilen av att ha vaknat lite på fel sida, å när han sen fick se mig så brast det helt för honom.. :( lille vännen!! Å vi ska inte tala om hur ledsen/glad han blev av att se sin pappa!!!! Oj oj!! Men pappa fick honom lugn efter en stund.
Fan va jag hatar att inte va hans nr1 !!!!!! Vet att det är så med barnen, att de väljer en favvo.. men det ska ju va jag!!! Alla hans vänner vill ha sina mammor, varför vill Winni inte ha mig!? Tror inte Micke vet hur jobbigt jag tycker att det är!!!!
Alltså jag duger men när han är supertrött och ledsen så vill han ha sin pappa!! Hemma hos mormor och morfar så är det morfar som gäller..

Ja ja, jag får väll försöka acceptera det!! Men det suuuuuger!!

Nu ska jag gå och sova och lyssna på min sons andetag :)

2 kommentarer:

  1. Det är absolut inge fel på dig om du skulle tro det :) Barn är bara så. Dom väljer sin favorit som du skrev och Melwin kommer säker byta sen ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är också nummer 2..
    Men tycker det är helt okej..
    Vet dock att många tycker det är skit-drygt..
    Sebastian och B. föredrar Tony, och Emil vill helst ha mormor..
    Men måste Emil välja nån här hemma, så är det jag som gäller.. =)
    Man vet ju att de älskar en precis lika mycket, men de har ju sina "dissar" perioder..

    SvaraRadera