tisdag 7 juli 2009

dagens

En skitnatt med gråtande barn blev en ganska ok dag i alla fall! :)
Visst winni har inte varit på topp men jag har fått mycket gjort.. alla blomlådor (4st) är nu på plats och det har även blivit lite andra växter här och där! precis som jag vill ha det!

I morrn kommer mamma och pappa förbi en sväng :) ska bli så trevligt att träffa dem.. jag har världens bästa föräldrar, så är det bara!
Visst de har ju fel och brister de med, men de har gjort ett bra jobb som föräldrar!
De har kramat och tröstat, busat och lekt, uppfostrat och satt gränser för att senare släppa taget och låta en stå på egna ben.. De har hämtat en när man druckit för mycket och de(pappa)har sen väckt en genom att slå ihop kastrullock.. visst var det ett bra sätt att vakna på Anneli? haha
De har alltid sagt åt mig att göra mitt bästa men har aldrig satt press på mig!
Så var jag fått mitt mindevärdeskomplex ifrån är ett mysterium!!
Jag älskar dem sååå! :)

Nu ska jag sluta skriva för det tokblixtrar ute och jag ska gå och sova!
Älskar detta vädret! Det är sk. Marie-kåt-väder!! hahaha det är inte så illa som det låter.. det är bara ett uttryck från förr.. jag har alltid blivit lite extra myssugen när det stormar och är allmänt oväder!! Jag hoppar inte på folk eller så!! haha

natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar