onsdag 29 juli 2009

Aaaaahhh!

SAKNAR MIN SON!!! Det är sååå tyst här hemma... ringde mamma och pappa och kollade läget.. hörde honom bubbla i bakgrunden!! Blev tårögd!! Mamma sa att all gick toppenbra, å ärligt talat så var jag inte ens orolig för nått annat!! :)
Han blir nio månader idag och jag bad dem pussa honom från mig och mamma intygade att pussar får han så det räcker och blir över :)

Under dagen har vi fått massor gjort i alla fall å det är faktiskt riktigt skönt!
Jag har brottats med JÄTTEspindlarna i källaren och storstädat tvättstugan mm. Sen har jag tvättat fönster och fixat på altanen och hängt ut fotogenlampan, mys mys!
Micke har mekat bil hela dagen och det verkar just nu gå framåt :)
Jag ska ge mig ut på nya uppdrag nu men sen ska vi äta gott och titta på en film!


Oao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar