måndag 27 juli 2009

Mina egenheter..

Bjuder på detta!! haha

# jag kan inte stå på brunnar i duschar

# jag hickar alltid när jag dricker nån kall dricka

# jag törs inte ha foten utanför sängkanten när jag ska sova..Väntar då på att nån ska ta tag i den..

# jag går helst inte på a-brunnar

# jag HATAR skalbaggar

# jag måste skölja ur ett glas minst 3 ggr innan jag kan dricka ur det

# jag äter aldrig upp det sista på en morgonmacka, en banan eller tex en cheesburgare mm

# jag är hypokondriker

# jag är mörkrädd

# jag älskar när det stormar och blixtrar

# jag tror på "spöken"

# jag är beroende av cola!!!

# jag slutar aldrig älska nån jag en gång hållt kär!

# jag har stuckit mig på en igelkott

# jag faller för hur en person luktar!

# jag har föööör många skor!!

kommer inte på nått mer just nu! :)

1 kommentar:

  1. Man kan aldrig ha för många par skor! Fråga Basti. Kram på dig vännen!

    SvaraRadera