måndag 6 juli 2009

pruttdag!

Usch, ingen bra dag idag! Tar illa upp över småsaker och känner mig helt kass som vän, mamma och flickvän!! Lyckas alltid såra folk utan att jag menar det..

Har ont i huvudet och känner mig såå ful! Ja jag ska ha mens snart men ändå!

Melwin har blivit jättepappig och jag tar det ganska hårt! När det bara var jag som gällde så önskade jag att han skulle vilja va mer med sin pappa.. och nu när hans pappa är hemma hela dagarna så har han blivit väldigt fäst vid honom! Ibland gråter han för att Micke går förbi honom i rummet och inte plockar upp honom.. spelar ingen roll att jag sitter där!! Känns jättejobbigt!!!! :(
Vill att han ska vilja va med mig!! Man blir aldrig nöjd!!!

Inte gör regnet mitt humör bättre.. visst ville jag ha det lite svalare, men inte 15 grader å regn!! Som sagt jag blir aldrig nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar