onsdag 1 december 2010

Uppdatering

Vi har köpr en ny (begagnad) soffa!! Är sååååååå lycklig! Nu kan vi sitta fler än 3 här hemma! :) Nu kan jag kanske få lite julkänsla här hemma i alla fall!

För er som har mig facebook så vet ni att det inte gick så bra för oss att storhandla i måndags.. Melwin spydde ner hela vagnen och sig själv inne på Rusta.. jag fick så klart PANIK! Magsjuka var det enda som snurrade runt i mitt huvud! Men det blev inget.. åh när jag satt mig och tänkte igenom det hela så insåg jag tillslut att det helt enkelt var så att han spytt av en blandning av sitt vidriga penicillin, massor med mandariner och sen julmust.. Puuuuh!
Så idag gav vi oss ut igen och kom vi hem med allt vi skulle..

(aj.. blir just nu sågad i huvudet med en leksaksmotorsåg av min son... är det ett bra tecken?)

Vet ni en sak som är typiskt för mig?.. När jag har gjort mig i ordning och tom kanske känner mig lite fräch så träffar jag ALDRIG nån jag känner.. MEN som idag, när jag inte sminkat mig hade mössa-frisyr och kände mig allmänt osnygg.. DÅ träffar jag massor av bekanta..Gamla klasskompisar och massor av folk från Norberg och tom en exflört från Avesta.. Haha! Det slår aldrig fel! 

Nu ska jag gå ner i källaren och tvätta mina nya kökshanddukar! Bye bye!

1 kommentar:

  1. åh vad kul! :D grattis till tillökningen ;)

    haha på tal om det du skrev om soveriet, tror du inte dante vaknade i natt kl tre och var hur pigg som helst? somnade om hav fem tror jag. kulkul!

    SvaraRadera