söndag 12 december 2010

Söndagskänslor..

Idag blev vardagsrummet äntligen städat och fixat inför jul! Det känns skönt, men jag sitter nu och glor på tv själv! Det är inte skönt! Micke jobbar natt.. han har jobbat i 6 dagar nu.. åh det är ju inte så konstigt tänker ni.. men det är ju det att han jobbar tolvtimmarspass, så han hinner bara hem å vända! När han jobbar är jag ensamstående! Jag gör allt! Gnäll? Ja men jag saknar honom! Kommer inte ifrån det! Åh Melwin är såååå dryg just nu! Han trotsar hela tiden och gör grimaser åt en! Man känner sig som världens sämsta mamma! Bara gnat gnat gnat! Vill inte vara en gnatmamma, men han ska inte få komma undan med massa dumheter! Där är jag sträng! Han får inte slåss, grimasera å skrika åt mig när jag säger åt honom!
Men nog om det.. nu ska jag dricka varm mjölk och sen försöka sova! I morgon ska Melwin lussa med sitt dagis kl 15! :) ska bli kul att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar