onsdag 8 december 2010

Emetofobi- inlägg 100000000!

Ok jag vet vad ni tänker nu! SUCK! KOM ÖVER DETTA NÅGONGÅNG!
Men näää.. så lätt är det ju inte! (om det är någon som inte vet vad det är så är det fobi/skräck för magjuka/kräkas)

Vi var ju dåliga förra veckan här hemma men det kändes inte som en RIKTIG magsjuka.. så jag väntar fortfarande på att det ska komma hem till oss! Å den går ju på Melles dagis.. fast på avdelningen bredvid!
Jag ville inte lämna Melwin idag! Hela min kropp kändes svag påväg till dagis! Jag vet inte hur jag ska få er att förstå HUR det är! Jag menar INGEN gillar ju denna hemska åkomma men för mig är det ren skräck!!
Jag kan inte förklara!

Jag kan ta ALLT annat men inte detta! Det handlar mycket om att jag inte kan kontrollera detta! Har man feber så kan man ta en alvedon osv men magsjuka bara kommer!!! När som helst utan förvarning, på affären, hemma hos andra, på jobbet....! Sen blir man helt slut och och och... ja jag vet inte vad!! Åh jag blir ALLTID sjuk! Lyckos er som klarar er när era barn blir sjuka!!!!

Jag vill inte må såhär och jag LIDER verkligen! Jag har tom svårt att gå hem till familj och vänner för jag är rädd.. rädd att det finns hemma hos dem utan att de vet om det!  Å ute i affärerna.. där ser jag kräkbaciller överallt!Ja jag vet!

                                                 JAG BEHÖVER HJÄLP!

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut inte att du är knasig och klankar inte ner på dig. :) Fobi är en fobi. Finns ju tusentals olika fobier. Bara söka hjälp. :) Jag vet en som har en fobi för att bli bajsnödig var som helst och skita på sig. Eller det kanske är med en rädsla. Men denna person vågade inte åka någonstans innan hon sökte hjälp. Denna person sökte hjälp och det har blivit stora framsteg. Nu tar hon sig överallt.

    SvaraRadera