tisdag 14 december 2010

Blaska...

Köpte nya Amelia igår.. Tänkte att det skulle vara kul att glo lite i den i min ensamhet ;) Men jag blir såå sur. I detta nummer så visade det bra klädstilar för 3 olika kroppstyper. Rak, kurvig och rund! Å till varje form visade de två kändisar! Tex Var Beyonce med under kurvig. Men det "roliga" var att på sidan med runda former så visade de en väldigt kraftig tjej.. kommer inte ihåg vad hon hette.. det var nån sångerska tror jag! Hur som..... när de sen skulle tipsa om kläder så visade de bara kläder som typ gick upp till storlek 42, 44 och någon enstaka xl!! Haha! Är man STOR om man har storlek 44?  Hon på bilden var lixom storlek xxxxl!
Nää fnys säger jag bara!
I ett annat nummer skulle de visa jeans för ALLA kroppar!!! Jo tjena! Den största storleken var även här typ 44 och sen var det nästan bara svindyra märkesjeans!
Så nu har jag lovat mig själv att inte köpa dessa blaskor mer! Vill inte sponstra dem å deras små storlekar!

Åh nu kom jag på hur sur jag är på H&M oxå! Har ni sett deras julmodeller!!!!! Skitsmala!!!! Nää fy fan!
Nu ska fettot här vid datorn gå och sova! haha! natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar