fredag 17 december 2010

shopping, bus och en träff!

Micke jobbar hela helgen 06-18 så vi gav oss ut i snöovädret för att handla lite idag istället! :) Vi åkte först till Rusta där jag fyndade två adventsstjärnor för halva priset! Sen vidare till H&M där vi akuthandlade lite kläder till vår tokväxande son! Han är snart 92 cm! :) Inne på Hm träffade vi min mamma och syster som var i Västerås för att handla julklappar. Melwin blev jätteglad över att se dem! Mormor sponsrade en jättefin skjorta med fluga till Melwin som han ska få ha på Julafton! :) (se bild) Slutligen gav vi oss in på Ica och handlade mat så jag slipper tänka på det i helgen. Micke jobbar tom Tisdag sen är det JUL!!! :) Längtar sååå!

Jag älskar denna skjorta.. Micke ville dock inte ha den! Han tyckte den var "för mycket"! Men nu bestämde jag! ;) Den kommer bli såå fin ihop med Melles mörka slimjeans!

1 kommentar:

  1. Skjortan var ur snygg och han kommer bli kalas snygg i skjorta och jeansen =)

    SvaraRadera