fredag 12 mars 2010

snabbinlägg..

Nu har jag, Melwin å Micke haft helg.. för hela den riktiga helgen jobbar Micke! :( Men vi har haft vårt helgmys torsdag å fredag så jag ska inte klaga!
I morgon kommer mormor och morfar och leker med mig å Melwin en stund på dagen .. ska bli trevligt! :)
Micke har just lagt Melle och ska nu lägga sig han oxå.. jag borde följa deras spår men orkar inte! Vill i alla fall kolla lite i datorn innan jag ger upp..
Melwina humör har varit liite mer stabilt de senaste 2 dagarna å han har lärt sig nya saker.. tex slängpussar med högt smack! :) Så sööt när han gör det! Åh han kastar alla sina kissiga blöjor själv.. å ser så stolt ut när han gjort det!
Nu på kvällen sprang han runt i stålmannenpyjamas, gummistövlar och tumvantar! Det var han som hämtade dem å ville ha hjälp att få på dem! Haha! Knasboll!

Nu ska jag kolla min mail och sen lägga mig antar jag! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar