torsdag 4 mars 2010

oj oj..

Är detta ett smakprov på min sons humör så vill jag INTE va med!!!! Skrev ju om hans tokspel i förrgår.. å idag fick mamma Marie en underbar repris!! Skulle lägga honom för middagsvilan å då tog det hus i helvete!! I två timmar höll vi på, mor å son! Jag blev heeeeeeelt slut..  det blir inte lättare av att han ville upp 05.20 i morse!!

Skulle ju ha träffat min svägerska idag men jag ställde in det för Melle var inte i form! Igår hade han liiite feber å så var han täppt i näsan å nös hela tiden. Jag var helt säker på att han skulle va jättesjuk idag. Men nää... bara gnällig å liiite vattningt snor. Å hans humör går i STORA vågor! Å  som han drääägglar!!

(Fan min blogg borde heta : min sons tänder å andra problem!! haha!)

Nu springer han runt med dregglet hängande under hakan å letar fjädrar från soffdynorna.... det är spännande när mamma blåser iväg dem...

Ska träffa Stina å Dante i morgon å ta en promenix å jag hoppas verkligen det blir av.. måste få komma ut lite..  Vi ska gå till Åsby för jag måste köpa frön å Dahlia-knölar... Måste få igång alla växter snart för de ska användas till bröllopet i Augusti.
Nu har vi bokat hon som ska gifta oss oxå.. känns skönt att det händer lite....... MEN FETTET ÄR KVAR!! PAAAAAANIK!!!!!!
Men jag ska ju ut å gå i morrn ;)

Nu måste jag gå och rädda min katt... Melwin har lagt sig på henne IGEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar