söndag 14 mars 2010

:(

Fy vilken dag! Min älskade sambo hade ju lite ont i magen igår.. vi trodde det var typ magkatarr eller magsjuka på gång.. han sov i gästrummet ifall han skulle åka och jobba (han går upp före 5 å vill inte väcka oss, därför sover han där!) Men i morse hörde jag honom å kollade på klockan.. hon var 6.. så jag förstod att han inte kände sig bra idag heller.
Jag vaknade med huvudvärk å la mig å vilade en stund vid 15. Melwin var då med Micke. Micke kände sig trött å lite hängig men han hade då inte särskilt ont i magen.
Efter en timme kom Micke upp och bad mig gå upp.. han hade då panikont i magen igen.. då blev jag riktigt orolig... han var blek och svetten blänkte i pannan på honom. 
Jag ringde 1177 men de ville prata med Micke.. efter en stund får jag luren igen.. då får jag prata med sos
alarm.. 10 min senare kommer de å hämtar  Micke med ambulans! Han låg då på hallgolvet i fosterställning!
Fan vilken panik jag hade! Har aldrig sett min stora starka Micke så dålig! Å så vill man ju inte skrämma Melwin!

Fick tag på Mickes syster som åkte in till Västerås för att va med honom.. Hon ringde för en timme sen å sa att de misstänker njurstensanfall! Men de väntade fortfarande på blodprovssvaren.. Fan va tiden går långsamt när man sitter å väntar själv.. Som tur var kom min underbara vän Sanna hit å va med mig så länge hon kunde! Tack vännen!

Nu ska jag lägga min lilla kille å sen vänta på att Monica ringer igen.. Sen ska jag försöka sova.. hur fan det .nu ska va möjligt.
Vill ha hem min älskling!

3 kommentarer:

  1. Ush låter inte bra :(
    Stackars Micke.
    Kram till er !!!

    SvaraRadera
  2. nä men fy! usch vad jobbigt! hoppas verkligen han blir bra snart! kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen

    Låter riktigt obehagligt!!!
    Hoppas Micke kryar på sig snart nu... Att stenen kommer ut eller försvinner...
    Tänker på er!
    Älskar er!

    SvaraRadera