tisdag 2 mars 2010

Knölnatt!

Melle är inge glad idag heller!  (eller jo just nu, för det är drömmarnas trädgård på tv)  Han skrek som en stucken gris igår när Micke skulle lägga honom! Jag har aldrig sett honom så arg! Vi fick inte ta i honom!! Han sparkade å slängde sig bort från oss i sängen! :( Tycket det var skitjobbigt!!!!! Han somnade inte förrän 00.20! Sen har han knölat å gnällt halva natten oxå. Stina jag läste din kommentar.. visst brukar det vara problemet med winni.. att han har tråkigt.. men nu känns det annorlunda!.. Plus att han har fått MYCKET uppmärksamhet från både mig å Micke! Det är därför jag tycker det känns extra jobbigt! Aja! Vi får se vad som händer! 
Micke jobbar dag hela denna vecka.. är ledig på lördag.. å jobbar sen 3 nätter. Jag har lovat mig själv att aktivera mig å min son för att undvika nervsammanbrott pga uttråkning ,men idag orkade jag inte! I morgon ska vi träffa Ramona å Max å på Torsdag kommer min svägerska Monica och 2 av Melwins kusiner å hälsar på :) 

1 kommentar:

  1. men gubben då... låter riktigt ilsken! får hoppas att lite besök blir bra. ska vi kanske spika fredag då? jag har inget på dagen förutom inskolningen. och den slutar ju elva. vi kanske kan komma efter lunch? dante kan ju sova ute tills han vaknar, det där med sovtiderna är lite huller om buller just nu, han blir sås lut efter dagis! :P kram

    SvaraRadera