måndag 1 mars 2010

Min lilla kille..

Önskar han kunde prata! Han mår inte bra just nu! Han har varit lite upp och ner i snart två veckor! Fortfarande inte sjuk på nå vis... bara otroligt gnällig och klängig!! Jag blir helt slut! Ibland känns det som om han blir frustrerad över att jag inte förstår vad han vill! :(
Micke tror att det är tänder.. å det är ju så han brukar vara pga just dessa, men jag fattar inte.. han ska ju inte få nästa par förrän vid ca 2 års ålder!? Nu har ju Melwin fått alla tänder tidigt, men dessa borde ju inte komma redan! Åhhhh, blir tokig!
Han drägglar sjöar och strular med maten osv osv! Jag tycker så synd om honom.. för han är verkligen ledsen... Jaja! Ger det sig inte snart så får vi väll gå till BVC å få höra att "DET ÄR HELT NORMALT!!"

1 kommentar:

  1. rent spontant låter det som att han vill ha mer av din tid, bli aktiverad. låter som han är rastlös helt enkelt. och att du blir frustrerad kanske bidrar ännu mer? jag vet inte, jag är ingen expert, men prata annars med bvc psykologtanten. han finner nog sin ro i livet tillslut, var inte orolig.

    kramar

    SvaraRadera