söndag 7 mars 2010

en snabbis..

Orkar inte blogga nå mycket idag.. Jag mår inte dåligt eller så.. det är bara inge kul att skriva samma saker hela tiden. Melwin är fortfarande gnällig å det vet ju alla som läser denna blogg redan.
Micke har åkt å jobbat (jobbar 3 nätter nu) och Melle sover.. jag sitter å kollar på tv och dricker te, fast hela min kropp skriker efter en kall cola! Ska snart lägga mig jag oxå för Melle har fått för sig att gå upp 5 på mornarna nu.. knas!

Denna helg gick för fort som vanligt.. men det var mycket trevligt i Lördags.. hela familjen gick ner på samhället  (Melwin gick jättelångt själv å fick bla en ny kompis i form av en stor hund! ) å handlade lite gott till kvällen och lagom till Melodifestivalen så kom våra vännen Sanna och "Basti" hit! :) Det var sååå länge sen vi träffade dem så jag är rädd för att jag pratade öronen av Sanna! Haha!
Melwin var lite blyg i början men sen var det FULL fart! :)

Idag har vi skrotat hemma å det är alltså nu dags för sängen! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar