torsdag 25 mars 2010

Det blev bra..

Trodde faktiskt inte att denna dag skulle bli så bra som den blev.. jobbig och knölig natt och sen sov Melle bara 30 min efter lunch.. vi hade främmande av Emma och Melina och jag var rädd att Melwin inte skulle orka va på så bra humör osv.. MEN det blev en jättebra dag! :) Barnen lekte fint och vi mammor kunde snacka skit i fred! Visst var min son liiite extra känslig när han ramlade å så men det gjorde ingenting!

Det var länge sen vi träffade E å M och det var såå kul att se hur lilltösen förändrats! Hon bukade alltid sitta lungt å titta på pojkarna som härjade runt... men nu! haha! Det fullkomligt gnistrade av bus i hennes ögon å hon  klättrade på ALLT! Jag tyckte det var så kul att se.. men mamma Emma suckade! ;) Det är otroligt vad det händer mycket med våra små älsklingar nu.. Underbart! :)
Tack för idag brudar!

2 kommentarer:

  1. vad härligt att han var pigg och glad :) han tyckte nog det var mys med lite tjejbesök ;)

    SvaraRadera
  2. Tack själva :) Jätte kul att få träffa er igen! Haha, jag själv kan tycka att det är lite segt ja. :P Från den tysta, lugna tjejen till den högljudda, galna tjejen. ;)

    SvaraRadera