måndag 28 september 2009

vacker höstdag!

Har njutit av denna vackra höstdag med min son! Vi är fortfarande hostiga, men vi gick ändå på en prommenix till Åsby med Stina å Dante! :)
Som vanligt så ville jag typ handla allt de hade att erbjuda!! Oj oj! Blir tokig på allt vackert!
Men en fika och en rostig kruka från reahörnan blev det i alla fall!
Tack för trevligt sällskap S å D!:)

När vi kom hem hade Micke klippt gräset, och eftersom Melwin sov så började vi beskära träd. Det stackars gamla äppelträdet är nu HELT naket! haha Vi tog nog liite för mycket! Men nu kan vi forma det som vi vill sen!
Känner nu att jag nog tog ut mig lite för mycket.. har VÄRLDENS hosta som inte vill ge sig! Men men! Shit händer!

Hoppas det blir fint väder i morrn oxå, så jag kan få ner lökarna (blommor inte mina egna Micke!! haha) i jorden innan det är för sent!
Pelargoner och fuschior är redan nattade för vintern i källaren.. Åh istället för pelargonerna i blomlådorna sitter nu ljung.. Älskar allt höstpyssel!



1 kommentar:

  1. natti natti blommorna! :)
    tack för sällskapet!
    ljusen passade kanon!
    tänkte på dina fina arrangemang när jag kom, men glömde bort att berömma! mycket tjusigt med ljungen där! :D

    SvaraRadera