onsdag 2 september 2009

Tisdagen..

Melwin har varit sååååå jäkla gällig den senaste veckan så jag kände att jag BARA måste ut med honom en sväng! Han älskar att va ute och åka vagn :)
Fick med oss Ramona och Max :) Det var så varmt å klibbigt att vi bara strosade runt lite på samhället och tog en glass. Men Melwin var inte nöjd ute heller :( bara klängde på mig och gnällde med sin "nya" gnällröst! Blir tokig snart! Vet inte vad som är felet! Han äter bra och är inte nå snuvig, sjuk på annat sätt eller så.. vissa stunder av dagen så blir han jättecharmig och busig.. men det vänder fort till gnäll igen.. Antar att det är kindtänderna som spökar för ha drägglar sjöar och är ovanligt känslig överhuvud taget! Men JAG VILL ATT HAN SKA KUNNA TALA OM VAD DET ÄR!!! Min älskling!

Me and my baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar