söndag 6 september 2009

Stinas möhippa..


Idag hämtade 7 tjejer (senare 9) Stina i hennes hem där hon i lugnan ro höll på att göra sig redo för bebissim med sonen. Hon fick ögonbindel och fördes till en hemmastudio där hon fick spela in en låt! :) Sen åkte vi in till Västerås där hon fick spela munspel i galleriorna för att få ihop lite pengar. Pengar som hon sen fick köpa en liten anteckningsbok för. I den skulle hon sen skriva ner tips om hur man få ett lyckligt äktenskap. Tipsen fick hon av div. folk i gallerian!( Dessutom avnjöt vi en picknick i Stadsparken tills det började regna)

Jag måste faktiskt berömma Stina! Hon genomförde allt utan minsta gnäll :)

Jag hade inte varit med och planerat möhippan, å det kanske var tur.. för jag vill inte tvinga folk att göra sånt som jag inte skulle vilja göra! Jag är FEG och vill nästan inte gifta mig när jag tänker på att man kanske själv står där en vacker dag och lider!
Alla är vi olika och jag skulle verkligen LIDA!!!
Men som sagt! Stina var skitduktig och jag hoppas att hon hade en trevlig dag! Kram på dig vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar