tisdag 8 september 2009

Skitzo..

Jaha så hände det.. Micke har fått jobb! Å började redan idag.. Känns jättekostigt! Borde vara överlycklig.. men jag är inte det! Det var skitkonstigt och tomt här hemma idag! Och stressigt!!!!
När micke var hemma (de senaste 4 månader) så tyckte jag att det var drygt att trampa på varandra hela dagarna..
Men nu så saknar jag honom.. jag blir aldrig nöjd!! Jag har ju dessutom varit "borskämd" med att bara ta 50% av min son så länge att det nu plötsligt blev jättedrygt att ta allt själv! Å självklart så hade han en DÅLIG dag idag OCH jag fick problem med min magkatarr! Gnäll? Ja men det står jag för!

Självklart är både jag och micke glada över att vi kanske kan få lite bättre ekonomi igen, men även micke sa att han tyckte det var jobbigt att va i från mig och melwin idag! Han har ju oxå blivit hemmakär och lite "lat" dessa sommarveckor :)

Älskar mina pojkar!

1 kommentar:

  1. SuperGrattis till honom, eller till ER så att säga! =) Du fixar det här! Hoppas vi kan ses snart.. Kram!

    SvaraRadera