fredag 25 september 2009

Det börjar ljusna..

Vi börjar bli bättre! Tyvärr har både jag och min son en grym jävla hosta kvar och vackert grönt snor! Men vi mår i alla fall lite bättre! Melwins koppor börjar få skorpor och det kommer inte så många fler nu.. Puh! :)Hopppas det blir ännu bättre i helgen så vi kanske kan ta oss ut lite hela familjen..
Men jag måste bara tacka min underbara mamma igen!! Hon har varit här i 3 dagar och hjälpt mig eftersom jag oxå varit såå dåligt och Micke jobbar eftermiddag! Vet inte vad jag gjort utan henne! Tack mamma!

1 kommentar:

  1. vad skönt! jimmys syrra tog med dante ut på en promenad så han fick se världen lite. :) får så dåligt samvete för att man inte orkar gå ut!
    vill så gärna hitta på något! vi alla är ju förkylda, kan vi inte göra nåt alla vi?
    göra toalettskyltar i trolldeg som jag skrev tidigare tillexempel? haha!

    SvaraRadera