onsdag 16 september 2009

Hej..

Jag heter Melwin Vendel :) min mamma orkar inte skriva om sitt liv just nu, så skriver jag om mitt!
Jag är snart 11 månader och livet leker! Jag går runt allt jag kan komma upp mot och jag har även börjar släppa taget och stå! skitläskigt!
Jag somnar ca 21.30 på kvällen och vaknar ca 07. men därimellan kan jag vakna lite hur somhelst.. det är inte min grej att sova lixom! min näsa blir ofta täppt och jag hittar inget skönt läge och sova i!! sen har vi det här med nappjäkeln oxå, vart tar den vägen på natten? jag har den i munnen när jag somnar men sen är den bara putts väck!

Mina vänner heter Dante, Melina och Max! jag har flera men de är dessa tre jag känner bäst!Det var ett tag sen jag träffade Dante å Melina nu men Max träffade jag förra veckan. Vi satt i våra vagnar å hängde på samhället å snacka lite skit! Trevligt!

Jag älskar mat å allra mest stuvade grönsaker å köttbullar, mums! igår gav pappa mig stuvad pyttipanna.. det var skitäckligt så jag började grina.. men åt upp allt ändå!

Imorse vaknade jag kl 06! mamma såg så konstig ut och sa nått om att hon var trött!! fattar inte! vi hade ju sovit sen 21.30! eller jag i alla fall! sen fick jag ligga hos henne i stora sängen.. men va fan jag ville ju inte ligga ner mer.. så jag slappa till henne på ögat och drog henne i håret, då gick vi upp :)

Väl uppe så släppte mamma in baau (sally)! jag jagade henne runt i huset men sen hoppade hon upp på köksbordet! fegis! Det är skitkul att säga baau!! jag säger det hela dagarna! jag är duktig på det! jag är bra på att peka oxå ska ni veta! bäst på det alltså!

Ska träffa Dante å Melina i morrn! ska bli kul! hoppas mamma inte får ont i huvudet eller magen bara! hon har haft det ofta nu! stackars mamma! nu ska jag krypa till henne å prutta henne på benet! hörs!

1 kommentar: